Friday, February 27, 2009

teljes

Jel 3:2 ... nem találtam a te cselekedeteidet Isten előtt teljeseknek ...

Nem mondhatom azt hogy a teljesség igénye nélkül. Hanem pont azzal: igényelve, vágyva rá, kívánva a teljességet. Hogy ami halandó, azt elnyelje az élet.

Zsolt 16,11. Te tanítasz engem az élet ösvényére, teljes öröm van tenálad; a te jobbodon gyönyörűségek vannak örökké.

Zsolt 20,5. Cselekedjék veled szíved szerint, és teljesítse minden szándékodat.

Zsolt 143,10. Taníts meg engem a te akaratodat teljesítenem, mert te vagy Istenem! A te jó lelked vezéreljen engem az egyenes földön.

Ézs 6,3. És kiált vala egy a másiknak, és mondá: Szent, szent, szent a seregeknek Ura, teljes mind a széles föld az ő dicsőségével!

Mát 22,37. Jézus pedig monda néki: Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből.

Ján 17,13. Most pedig te hozzád megyek; és ezeket beszélem a világon, hogy ők az én örömemet teljesen bírják ő magokban.

Róm 4,21. És teljesen elhitte, hogy a mit ő ígért, meg is cselekedheti.

1Kor 13,10. De mikor eljő a teljesség, a rész szerint való eltöröltetik.

Ef 4,30. És meg ne szomorítsátok az Istennek ama Szent Lelkét, a ki által megpecsételtettetek a teljes váltságnak napjára.

Fil 1,11. Teljesek lévén az igazságnak gyümölcsével, melyet Jézus Krisztus teremt az Isten dicsőségére és magasztalására.

1Tim 1,15. Igaz beszéd ez és teljes elfogadásra méltó, hogy Krisztus Jézus azért jött e világra, hogy megtartsa a bűnösöket, a kik közül első vagyok én.

2Tim 4,17. De az Úr mellettem állott, és megerősített engem; hogy teljesen bevégezzem az igehirdetést, és hallják meg azt az összes pogányok: és megszabadultam az oroszlán szájából.

Jak 1,2. Teljes örömnek tartsátok, atyámfiai, mikor különféle kísértésekbe estek

2Pét 1,5. Ugyanerre pedig teljes igyekezetet is fordítván, a ti hitetek mellé ragasszatok jó cselekedetet, a jó cselekedet mellé tudományt [...]

1Ján 1,4. És ezeket azért írjuk néktek, hogy örömetek teljes legyen.

1Ján 4,17-18. Azzal lesz teljessé a szeretet közöttünk, hogy bizodalmunk van az ítélet napjához, mert a mint ő van, úgy vagyunk mi is e világban. A szeretetben nincsen félelem; sőt a teljes szeretet kiűzi a félelmet, mert a félelem gyötrelemmel jár: a ki pedig fél, nem lett teljessé a szeretetben.


A kísértés, a próba, a teljesség. A teljes öröm. Egy pár dolog amikben ezekben a napokban nagyon is részem van.

No comments: