Sunday, February 22, 2009

nem akartam papirossal és tintával

2 Jn 1:12 Sok írni valóm volna néktek, de nem akartam papirossal és tintával, hanem reménylem, hogy elmegyek hozzátok, és szemtõl szembe beszélhetünk, hogy örömünk teljes legyen.

Nem akarok írni neked … inkább találkozzunk. Inkább beszéljünk élőben. Legyek ott személyesen számodra. Ma sok kapcsolat virtuális. Egy email, egy chat ablak az amit láthatunk a másik emberből. Mosolya egyediségét helyettesítik egy emotioconnal. Hanglejtése, mozdulatai helyettesítődnek egy egy acronymmal. Egyszerűbb, szegényebb lesz a kommunikáció, ahogy a kommunikáció nyelvezete is. Ma rohanni tanít minket a technológia és elfelejtjük milyen az amikor időnk van egymásra. Nekem nagyon fura az hogy a Bibliaban van egy levél, amiben végül is – nincs sok tartalom. Nem látok benne nagy tanítást, feddést, egy gondolat végigvitelét, és amikor a végéhez ér, akkor ez a vers. Hát nem nekem íródott ez ?

De, talán, mégis nekem íródott. Arról szól, hogy nem minden az, amit leírnak, amit elmondanak, amit egy képernyőn, egy könyvben egy levélben megörökítenek. Hanem ez egy élő, személyes dolog. És ez fontos.

Személyes, négyszemközti beszélgetések, idő és törődés barátainkkal, ezek mind nagyon fontosak. “Hogy örömünk teljes legyen”.

No comments: