Monday, November 10, 2008

Tövis

2 Kor 12:7 És hogy a kijelentések nagysága miatt el ne bizakodjam, tövis adatott nékem a testembe, a Sátán angyala, hogy gyötörjön engem, hogy felettébb el ne bizakodjam.8 Ezért háromszor könyörögtem az Úrnak, hogy távozzék el [ez] tõlem;9 És ezt mondá nékem: Elég néked az én kegyelmem; mert az én erõm erõtlenség által végeztetik el. Nagy örömest dicsekeszem azért az én erõtelenségeimmel, hogy a Krisztus ereje lakozzék én bennem

Elolvasva az Iget nem igazan lattam meg benne semmi ujat de lehet hogy ez is egy regi gondolat ... de most ujnak tunik megis. Tovis a testben, egyesek azt mondjak vaksi volt Pal, vagy nagyon rovidlato es ebbol nem tudott meggyogyulni, ez volt a tovis, masok talan valami szellemi dologra gondolnak ... hat Pal azt mondja hogy a testebe ... lehet tenyleg testi baj volt, a rovidlatas pedig sok mas igebol is kiderul ... ha lehetseges lett volna szemeitek kivajvan nekem adtatok volna ... ime sajat kezemmel irok nektek NAGY BETUKKEL ... bocsassatok meg atyamfiai , NEM LATTAM hogy fopap ...

Nem hinnem hogy demoni megkotozottseg lett volna ez barmilyen szinten, bar van az a mondas hogy mindenkinek megvannak a maga demonai, nem is tudom ha ilyent egy hivo ember mondhat - hacsak nem atvitt ertelemben ... hogy mindenkiben megvannak a gyarlosagok az valoszinu ...

Es ez nagyon ellentmond a siker evangeliumanak, a jolet, a foldi paradicsom, a mindenbol meggyogyulo mindenben sikeres szuperkeresztyen image-nek. Valoszinu azert se nagyon szeretnek errol beszelni. Mi az hogy a legsikeresebb legnagyobb apostol is beteg es vannak dolgok amikbol nem gyogyul meg ? Olvastam egy postot nemreg Piritol, arrol hogy Jezus mennyire tehetetlen kellett legyen hogy megmutatkozzon benne az hogy minden ami van az Istentol van ... ugyanigy Palnak is szuksege volt erre a tovisre hogy a gyengesege altal legyen nyilvanvalo az hogy Isten ereje munkalkodik. Es nekem is szuksegem van erre, ezert van annyi gyarlosag es gyengeseg az eletemben hogy el ne bizakodjam ha meglatok valamit az Isten kijelentesebol.

2 comments:

Piri said...

melyik volt az?

András said...

Ez a resz, mar nem teudom hol volt a blogodban:

Valoban senki sem gondolta ot ilyen segitsegre szorulo, onmagaban
tehetetlen embernek! ezert kellett Ot Istennek belso tehetetlensegeben
nyilvanosan lemezteleniteni azzal hogy Ot emberek es bunosok kezebe
adta h egyszerusegenek tehetetlensege amelyben Istent szolgalta az
egesz nep elott szegyenletesen leleplezodjek. igy azutan lattak
onmagaban valo tehetetlenseget