Wednesday, March 4, 2009

sok tömjén

Jel 8:3-4 És jöve egy másik angyal, és megálla az oltárnál, arany tömjénezõt tartva; és adaték annak sok tömjén, hogy tegye minden szenteknek könyörgéseihez az arany oltárra, a mely a királyiszék elõtt vala. És felméne a tömjén füstje a szentek könyörgéseivel az angyal kezébõl az Isten elébe.

Az emberi imádság hogyan juthat el Istenhez ? Ha csak magamra nézek, azt kell megállapítsam hogy nagyon sokszor rosszul imádkozom, helytelenül, keveset, nemtörődöm módon, nem jó hozzáállással, nem jó lelkülettel, nem tudva azt hogy mit kérek vagy miért kérem igazán ... vagy hogy mit lenne jó kérni. Mi lenne hasznomra, előmenetelemre. Isten nagyon jól tudja ezt, és nagyon sokat segít ebben. Ahogy az igeversben is látjuk: sok tömjént tesz az imádság mellé. Kiegészíti azt, segít nekünk, helyes gondolatokat ad a fejünkbe, a szívünkbe, hogy jól imádkozzunk. Ezért az ajandékért, a Szent Szellem bennem lakozásáért vagyok hálás most Istennek, hogy minden esendőségem ellenére segít, helyreállít, támogat, és imádkozik értem és velem együtt.

Roma 8:26 Hasonlatosképen pedig a Lélek is segítségére van a mi erőtelenségünknek. Mert azt, a mit kérnünk kell, a mint kellene, nem tudjuk; de maga a Lélek esedezik mi érettünk kimondhatatlan fohászkodásokkal.

Ézsa 65:24 És mielőtt kiáltanának, én felelek, ők még beszélnek, és én már meghallgattam.

No comments: