Wednesday, January 21, 2009

Nyugodalom

Zsid 4:9-10
Annakokáért megvan a szombatja az Isten népének.
Mert a ki bement az õ nyugodalmába, az maga is megnyugodott cselekedeteitõl, a miképen Isten is a magáéitól,

Ez a szombat jelentese ujszovetsegi szempontbol: megnyugodni a sajat cselekedeteidtol. Feladni azt hogy magadat megjobbitsd, hogy vallasos jo pontokat szerezzel. Isten ujszovetsegi nepe nem a vasarnapi munkatol valo tartozkodasban kell unnepelje a szombatot hanem pontosan ebben a nyugodalomban. Ez az amirol bizonysagot teszunk, hogy kegyelembol talaltunk udvosseget, amiutan feladtuk azt hogy onmagunkat jobba tegyuk.

Egy enekszoveg ami ide talal
Amy Grant: I have decided

I have decided,
I'm gonna live like a believer,
Turn my back on the deceiver,
I'm gonna live what I believe.

I have decided,
Being good is just a fable,
I just cant cause Im not able.
I'm gonna leave it to the lord.

Theres a wealth of things that I profess,
I said that I believed,
But deep inside I never changed;
I guess Id been deceived.

cause a voice inside kept telling me,
That Id change by and by,
But the spirit made it clear to me,
That kind of lifes a lie.

[...]

So forget the game of being good,
And your self-righteous pain.
cause the only good inside your heart
Is the good that Jesus brings.

And when the world begins to see you change,
Don't expect them to applaud.
Just keep your eyes on him and tell yourself,
I've become the work of God.

Amy Grant: Eldontottem

Eldontottem
Hivokent fogok elni
Hatat forditok a megtevesztonek
Elni fogom azt amiben hiszek

Eldontottem
Jonak lenne csak egy mese
Nem tudok az lenni, mert nem vagyok kepes ra
Az Urra fogom hagyni ezt

Nagyon sok dolgot megvallottam
Azt mondtam hogy hiszek bennuk
De melyen igazan sohasem valtoztam meg
Ugy gondolom, hogy becsaptak engem

Mert egy hang ott benn folyton mondta
Hogy lepesrol lepesre megvaltozom majd
De a Szellem vilagossa tette szamomra
Hogy az ilyen elet egy hazugsag

[...]

Tehat felejtsd el a jonak lenni jatekot
Es az onigaz fajdalmaid
Mert az egyeduli jo a szivedben
Az a jo amit Jezus hoz

Es amikor a vilag meglatja hogy valtozol
Ne vard el hogy megtapsolnak majd
Csak tartsd szemeid Rajta es mondd magadnak
Isten munkajava lettem

No comments: